Blood Free
Jayu is BF's CEO. She continues to expand her business despite the death threats. As the threats continue, BF hires Chaewoon, a former commissioned officer, to protect her. Oddly enough, Chaewoon easily resolves the problems Jayu faces. Secrets and suspicions soon begin to grow in BF.
A shocking incident occurs on the day Yun Jayu presents her new product. Then Chaewoon appears.
Chaewoon becomes Jayu's bodyguard. Seonu Jae has the key to this case. Chaewoon finds a lead.
In a life-and-death situation, Chaewoon is moved to a hidden laboratory in BF's basement.
Just when Chaewoon thinks he found a lead, he faces with an even bigger tragedy.
The police suspect Chaewoon and arrest him. Seonu Jae takes interest in Chaewoon.
In order to unveil the spy's identity, Chaewoon reveals the real reason why he joined BF.
Chaewoon parts ways with Jayu to find concrete evidence. He makes a promise with her before leaving.
Jayu, critically injured, undergoes surgery on the operating table in BF's basement.