Save Our Squad with David Beckham
David Beckham is coming home. Over the course of a season David joins East London club, Westward Boys, a team playing in the league where it all began for him as a boy – the Echo Premier League. Westward haven’t won a game all season, and the threat of being relegated from the league looms large. David has a mammoth task at hand. Will he be able to save their squad?
David Beckham is coming home. A career that has taken him to the summit of world football, is now heading back to its source: East London. This is where David’s footballing journey began - in the Echo Premier League.
In Save Our Squad, David Beckham is joining up with Westward Boys, an under 14's grassroots side from East London who are in desperate need of help. Westward have not won a game all season, and the threat of being relegated looms large. David is going to have to draw on all of his years of experience in the game if he’s going to stand a chance of saving them from relegation.
From heroics to heartbreak, failure to redemption, the experiences that Westward Boys, their coaches and their families will go through over the course of the season, are ones they’ll never forget.
David Beckham is coming home to mentor a team playing in the league where it all began for him.
David calls for Westward to step up if they want any chance in surviving the relegation battle.
David's trip to Wembley Stadium inspires the boys, but will they survive in the Echo Premier League?