Miracle Landing on the Hudson
Miracle Landing on the Hudson tells the dramatic true story of the frightening and ultimately triumphant emergency landing of Flight 1549 in the Hudson River. Featuring intimate and emotive interviews as well as large-scale dramatic reconstructions, the film reveals details from passengers and crew, and shows that the crash itself was merely the beginning of their fight for survival.