Summer of Sam
In the summer of 1977, a serial killer who called himself Son of Sam held New York City in terror.
The dynamic John Leguizamo is teamed with Academy Award(R)-winner Mira Sorvino in an electrifying, must-see movie that takes you back to New York City's infamous summer of 1977! The heat is soaring to record highs, blackouts are filling the streets with looters ... and the murders of a man who calls himself the Son of Sam are gripping the giant city in fear! As friends in a small Italian neighborhood become obsessed with the idea that Son of Sam is someone nearby, the madman's fearsome plague of terror becomes the catalyst that prompts relationships to fall apart and trust to disintegrate into dread! Also starring Adrien Brody and Jennifer Esposito, this powerful motion picture tells the gritty and hard-edged story about one nightmare season in the city that never sleeps!