MAESTRA: Strings of Truth
Cha Seeum becomes the new conductor of the Hangang Philharmonic, but her reforms prompt a backlash.
Cha Seeum must confront her past when a familiar face returns as the orchestra’s new chairman.
Cha Seeum decides to focus on the orchestra. However, crisis looms with rumors of Kim Phil's affair.
Cha Seeum and Kim Phil manage to finish the new song, but a sudden accident causes chaos.
Cha Seeum orders Yoo Jeongjae to keep her secret. The fear of it getting out again torments her.
As Cha Seeum's fear of her illness grows, Bae Junghwa's Remington diagnosis shocks everyone.
After Bae Junghwa's funeral, Cha Seeum subjects the orchestra’s members to a blind test.
Cha Seeum learns that she was Kim Bongju's last call before his death but cannot recall that night.
Cha Seeum comes up with an ingenious plan to lure the poisoning culprit out of hiding.