Assembled: The Making of Black Widow
Join the likes of Scarlett Johansson, Florence Pugh and David Harbour on an exclusive journey behind-the-scenes of Black Widow. Witness the rigorous stunt training the cast endured, and discover how classic characters from the Marvel comics such as Taskmaster were reinterpreted for inclusion in the MCU. Additionally, revisit Johansson’s triumphant ten-year history portraying Natasha Romanoff.
Join the likes of Scarlett Johansson, Florence Pugh, Rachel Weisz and David Harbour on an exclusive journey behind-the-scenes of Black Widow. Witness the rigorous training Johansson and her co-stars endured in order to execute the film’s astonishing stunts and fight sequences. Discover how classic characters from the Marvel comics such as Red Guardian and Taskmaster were reinterpreted and brought to life for inclusion in the MCU. Travel to the streets of Budapest where the production filmed on location for greater authenticity. Learn how stunning sets such as the Red Room were realized through a combination of practical elements and visual effects. In addition, this installment of ASSEMBLED revisits Scarlett Johansson’s ten-year history portraying Natasha Romanoff with the aid of vintage interview clips and rare on-set footage. All this and more awaits viewers in ASSEMBLED: The Making of Black Widow.