The Best Exotic Marigold Hotel
Judi Dench, Bill Nighy, Maggie Smith and Tom Wilkinson star in this vibrant comedy as British pensioners who move to a retirement home in India, where they get a new lease on life.
THE BEST EXOTIC MARIGOLD HOTEL follows a group of British retirees who decide to "outsource" their retirement to less expensive and seemingly exotic India. Enticed by advertisements for the newly restored Marigold Hotel and bolstered with visions of a life of leisure, they arrive to find the palace a shell of its former self. Though the new environment is less luxurious than imagined, they are forever transformed by their shared experiences, discovering that life and love can begin again when you let go of the past.