Hope Springs
When artist Colin discovers the love of his life and fiancée Vera is marrying another man, he flees to America and the sleepy New England village of Hope to bury himself in his art and soothe his tortured psyche.
Hope Springs is the charming romantic comedy starring Colin Firth, Heather Graham and Minnie Driver. When artist Colin (Firth) discovers the love of his life and fiancée Vera (Driver), a sexy, sophisticated vixen, is marrying another man, he flees to America and the sleepy New England village of Hope to bury himself in his art and soothe his tortured psyche. Soon he finds more than a shoulder to cry on when he meets Mandy (Graham), a beautiful free spirit who captures his heart–until Vera suddenly shows up with the surprise of Colin’s life. Hope Springs is a delightful and engaging comedy about finding happiness when you least expect it.