Sunshine of My Life
Summer has a pair of beautiful eyes but her parents, Kam Siu Hung and Chu Kwok Keung, both have visual impairment. As Summer grows up, she starts to feel people’s gaze. Being a talented painter, she hopes to study arts overseas, leaving her parents and family to live her own life.
Summer has a pair of beautiful eyes but her parents, Kam Siu Hung and Chu Kwok Keung, both have visual impairment. She enjoys sharing her surrounding with her parents which further develops her capacity in creativity and drawing.
But as Summer grows up, she realizes her family is very different. She starts to feel people’s gaze and she consequently avoids showing up with her parents in public. As her parents rely more and more on her, the burden of taking care of her parents starts to suffocate her. Being a talented painter, she hopes to study arts overseas, leaving her parents and family to live her own life. But when the day actually comes, she realizes she can’t leave them.