Steven Spielberg shares his exclusive story behind the making of “Jaws.” From the novel to the film, “Jaws” continues to influence 50 years later.
On the 50th anniversary of the blockbuster film that shocked and excited the world, Steven Spielberg shares an exclusive look inside the story of “Jaws.” From Peter Benchley’s epic novel to Spielberg’s film, “Jaws” continues to influence pop culture, cinema and shark conservation. With interviews from Hollywood’s most influential directors and shark scientists, the legend of “Jaws” is endless.