All the Same… or Not
Carol and her friends Beta, Trix, Pri, and Amanda are getting ready for a new year of school, beach, and fun in their beloved Rio de Janeiro. What they don't expect is that their friendship will be put to test as they face their first loves, their first time, and other teenage life decisions. But it will be easy to deal with all of this together... or not!