WW2 Hell Under the Sea
WW2: Hell Under the Sea is an event-based series charting the stealth game of subsea warfare from contact to attack of the greatest submarine patrols of World War II.
WW2: Hell Under the Sea is an event-based series charting the stealth game of subsea warfare from contact to attack of the greatest submarine patrols of World War II. From the rise of the Wolfpack to the drive for victory in the Pacific, meet the masterminds who brought together the strategy, technology and tactics to make every sailor's worst nightmare to come to life.