World War II: Secrets from Above
A brand-new series charting the most iconic events of WWII blow-by-blow and from a unique aerial perspective.
WWII: Secrets From Above charts the most extraordinary events of the Second World War from a brand-new perspective. Matching compelling photography from the frontline, rarely-seen archive film and remarkable aerial reconnaissance images to their original locations, the series reconstructs the crucial battles, daring bombing raids and development of the world’s first cruise and ballistic missiles.