LEGO Disney Princess: Magical Mayhem
During a heavy rainstorm, the Princess characters and their sidekick friends take in animals in need while enjoying a cozy day in their castle. But when the animals run amok, chaos erupts. Sleuthing reveals a mischievous villain behind it all, and with teamwork, quick thinking, and help from an unexpected friend, the Princess characters must restore order and save their home.
During a heavy rainstorm, the Princess characters and their sidekick friends decide to help take care of animals that need it. However, things get a bit out of hand when the animals begin to run amok inside their beloved castle, and something even stranger begins to happen. Some clever sleuthing soon reveals that a mischievous villain is behind the mayhem, threatening to push the castle to the brink of destruction. With teamwork, quick thinking, and the help of an unexpected friend, the Princess characters must restore order and save their home, turning one stormy day into an unforgettable adventure.