Hidden Beneath the Cities
“Hidden Beneath the Cities” uncovers the extraordinary worlds lying just below modern urban centers. Beneath the streets of stone, soil and concrete exist hidden realms shaped by survival, ritual and imagination. Each story reveals ingenuity, resilience and mystery, proving every city conceals a hidden world waiting to be discovered.