How To Catch A Serial Killer
The investigation into Christopher Halliwell by Detective Steve Fulcher has been one of the biggest crime stories in recent years, captivating the public's attention. Spanning more than a decade, multiple murders, two highly-publicized trials, and one irreparably damaged career, it is a story of the dogged pursuit of a serial killer by a police officer determined to get justice.
The investigation into Christopher Halliwell by Detective Steve Fulcher has been one of the biggest crime stories in recent years, captivating the public's attention. Spanning more than a decade, multiple murders, two highly-publicized trials, and one irreparably damaged career, it is a story of the dogged pursuit of a serial killer by a police officer determined to get justice. From the moment the case of a missing 21-year-old girl named Sian O'Callaghan landed on the desk of DCI Fulcher, the hunt was on. Over the following five days came a game of cat-and-mouse of the utmost stakes, characterized by the relentless pursuit of a killer by a seasoned detective with decades on the force.