Home Sweet Home Alone
Ten-year-old Max Mercer has been accidentally left behind while his family is in Japan for the holidays. So when a married couple attempting to retrieve a priceless heirloom set their sights on his family’s home, it is up to Max to protect it from the trespassers…and he will do whatever it takes to keep them out.
In an all-new adventure comedy from the beloved Christmas film franchise, Max Mercer has been left behind while his family is in Japan for the holidays. So when a married couple attempting to retrieve a priceless heirloom set their sights on the Mercer family’s home, it is up to Max to protect it from the trespassers…and he will do whatever it takes to keep them out. Hilarious high jinks of epic proportions ensue, but despite the absolute chaos, Max comes to realise that there really is no place like home sweet home.