Iberia's Natural Border
Tagus International Park spans Spain and Portugal, boasting remarkable biodiversity. It's Europe's first international natural park, teeming with diverse flora and fauna. Explore ecological contrasts and witness ancient animal migrations across the Tagus River, a spectacle of nature.