Crossing Rachmaninoff
Crossing Rachmaninoff tracks Flavio Villani's journey from Italy to New Zealand as he prepares to perform Rachmaninoff's piano concerto. Battling familial rejection and personal demons, Flavio's dedication to music is tested. The film captures his rehearsals and orchestral collaboration, culminating in a mesmerizing performance showcasing the transformative power of resilience and music.