The Hockey Champ
Donald attempts to show off his hockey abilities to his nephews, but their skill finally gets the best of him.
Donald, "The Hockey Champion of Duck Swamp" challenges his nephews to a hockey game. But his constant showing off eventually leads to his downfall.