Mars Colony
Logan, a teenager obsessed with life on Mars, is visited by a man who claims to be his future self, 40 years older. The man asks Logan to save humanity.
Logan, 16, is a troubled teenager. His sci-fi dreams of a better life on Mars are his only escape from his gloomy everyday life. It's full of conflict both at home and at school, where he's labelled a bully. One strange night he receives a visit from a mysterious man who swears he's Logan's future self, 40 years older. The man asks him to undertake a shockingly important mission: save humanity.