Lost Treasures of the Bible
This brand-new discovery-led series follows archaeologists on the front line as they unearth biblical treasures across the Middle East.
This immersive series follows archaeological teams across the Middle East as they embark on a new season of excavations, uncovering the cities and civilizations featured in the Bible. From the lost city of Exodus in Egypt to the epic Tower of Babel in Iraq, their discoveries shed new light on the Bible’s most famous stories. Stunning CGI and embedded cameras reveal treasures buried for millennia.