The Cull: Scotland's Deer Dilemma
In the Scottish Highlands, a battle is raging over the future of the land and its largest mammal: the deer. This film explores the heated debate between landowners, environmentalists, and gamekeepers, revealing the complex dilemma of how to manage Scotland's wild spaces.