Elena of Avalor (Shorts)
Whether traveling to Vallestrella to learn about the creatures of the realm or training to use her scepter with Zuzo, Elena can face anything with family and friends by her side!
Whether she's traveling to Vallestrella to learn about the creatures of the realm or training to use her scepter with Zuzo, Elena knows she can face anything with her family and friends by her side!