Zoete Spruiten
In Zoete Spruiten, children give their opinions on ingredients that most children don't like. Like chicory, Brussels sprouts and fish. Jochem van Gelder passes on the unpolished opinion to chef Roberta Pagnier, who then looks for a solution. She cooks the dish differently and makes sure the presentation surprises the children. She also gives tips on how to make dishes safe for children.
Today the kids aren't keen on snow peas. Can Roberta convince them with her dish?
Today the kids aren't keen on tomatoes. Can Roberta convince them with her dish?
Today the kids aren't keen on mushrooms. Can Roberta convince them with her dish?
Today the kids aren't keen on sauerkraut. Can Roberta convince them with her dish?