Perception
In Perception, McCormack plays Dr. Daniel Pierce, a unique and eccentric neuroscience professor whose paranoid schizophrenia helps him solve crimes for the FBI.
In Perception, McCormack plays Dr. Daniel Pierce, a unique and eccentric neuroscience professor whose paranoid schizophrenia helps him solve crimes for the FBI. Rachael Leigh Cook co-stars as FBI agent and former student Kate Moretti, who recruits Pierce to help her with her toughest cases. Unlike her colleagues, Kate is willing to look past Daniel's peculiarities.