Escape to Papua New Guinea
Journey down the Sepik River, where remote tribes fiercely preserve their ancient crocodile cult. Beyond the river's edge, vibrant coral reefs teem with marine life. This is an exploration of primal culture and untouched nature, from sacred rituals on land to diverse ecosystems below.