The Evermoor Chronicles
The Crossley's are trying to settle into a strange new village, but Evermoor isn’t like most villages. And that’s on top of the normal teenage problems!
Tara Crossley and her family are trying to settle into a strange new village. But Evermoor isn’t like most villages. There’s a tapestry that predicts the future, a sewing circle of mysterious Everines… and that’s on top of the normal teenage problems of crushes and sibling rivalry! Tara must learn how to use her powers responsibly. All Tara wants is a normal life, good grades and her local crush, Cameron. But a series of magical mishaps turns Tara’s rites of passage into an epic battle for the village.