M*A*S*H
M*A*S*H (an acronym for Mobile Army Surgical Hospital) is an American war comedy-drama television series revolving around key personnel during the Korean War (1950–53). Tension often occurred between the civilian draftees of 4077th – Hawkeye, Trapper John, and B.J. Hunnicutt, and the "regular Army" characters, such as Margaret Houlihan and Colonel Potter, who tend to represent patriotism and duty.
With alcohol banned at the 4077th, the doctors try to obtain a movie banned in Boston.
Charles passes the charity collections book -- from person to person trying to get rid of his job.
Margaret decides to plant a time capsule at the 4077th, the whole camp contributes meaningful gifts.