Lend a Paw
Jealous of Mickey's kitten, Pluto's devil-self argues with his angel-self over whether or not to rescue the kitten when it falls into a well.
Jealous over Mickey's attention to a kitten, Pluto's devil-self argues with his angel-self over whether or not to rescue the kitten when it falls into a well. The angel-self wins, and Pluto is treated like a hero. In the end, he and the kitten become friends.