El dios de madera
Two young illegal immigrants, Yao and Rachid, navigate separate lives in Valencia. They become entangled with an elegant widow, Maria Luisa, and her son, Róber, leading to a complex web of affairs and eventual departures, leaving mother and son united in their abandonment.