Mumatar
A middle-aged school cleaner and single mother struggles to cope when her only child leaves home. It is then that she reinvents herself as a superhero to take on the local bullies.
Sandra, a middle-aged single mother, suffers from empty nest syndrome when her only child leaves home for college. On her way home from her job as a school cleaner, she witnesses a bullying incident involving an 11-year-old boy and a gang of teenagers. Fueled by guilt that she didn't step in to help, Sandra looks for a way to put things right. Inspired by her son's interest in computer game avatars, she dons a homemade costume and becomes a real life local superhero!