The Ballad of Nessie
"The Ballad of Nessie" is a whimsical and colorful tale about the friendly Loch Ness monster, Nessie, and her best friend MacQuack the rubber duck.
Set in the "bonny blue highlands" of Scotland, "The Ballad of Nessie" is a whimsical and colorful tall tale about the friendly Loch Ness monster, Nessie, and how she and her best friend MacQuack the rubber duck came to live in the moor they now call home. Setting the adventure into motion is a greedy land developer named MacFroogle, who decides to build a mini-golf empire on top of Nessie’s home. Contains tobacco depictions.