White Fang
Jack, a young man trying to fulfill his father's dying wish to strike gold in the treacherous Yukon Valley, meets a veteran gold miner who guides him to his father's claim. Along the way, Jack discovers a kindred spirit who will change his life forever—a magnificent wolf-dog named White Fang. Jack must conquer his fears by taming both the wolf and the wild in this spectacular outdoor adventure.
Jack London's immortal tale of courage and survival comes to glorious life amid the breathtaking beauty of the great Alaskan frontier. Jack (Ethan Hawke) is a young man trying to fulfill his father's dying wish to find gold in the treacherous Yukon Valley. His incredible journey begins when he meets a veteran gold miner (Klaus Maria Brandauer), who guides young Jack to his father's claim. Along the way, Jack discovers a kindred spirit who will change his life forever – the magnificent wolf-dog White Fang. From the taming of a wolf to the taming of the wild, he must find the courage to conquer his fears and become a man in this spectacular outdoor adventure.