Deuce Bigalow: Male Gigolo
Deuce, a fish tank cleaner, is in desperate need of cash to repair the damage he's done to a client's Malibu apartment. Deuce decides the only way out of this jam is to switch to the world's oldest profession!
A hilarious, must-see smash starring the always outrageous Rob Schneider in his funniest role yet. A professional fish tank cleaner, Deuce (Schneider) finds himself in desperate need of cash to quickly repair the damage he's done to a client's luxurious Malibu apartment. Then the fun really takes off when Deuce decides the only way out of this jam is to switch to the world's oldest profession -- and offer his services to ladies everywhere as a lover for hire! A wild and raunchy comedy that always aims to please -- you won't be able to resist this sidesplitting laugh riot.