Korsika: Wildnis Zwischen Schnee Und Sand
Corsica's diverse ecosystem, from rugged landscapes to dense macchia, hosts unique species like mouflons and red deer. Protected fiercely by the island's independence, its wildlife thrives amidst craggy mountains and deserted villages, symbolizing Corsica's rich natural heritage.