The Hot Chick
An attractive and popular teenager who is mean spirited toward others, finds herself in the body of an older man, and must find a way to get back to her original body.
The hilarious Rob Schneider has been a gigolo. He's been an animal. And now a curse will make him something he's never been before -- a woman! Jessica Spencer is the hottest, most popular girl in high school. But she gets a big dose of reality when she wakes up in the body of a 30-something-year-old lowlife male (Schneider) and quickly discovers that trading on your looks isn't so easy when you're a girl who constantly needs a shave. How in the world can Jessica convince her friends it really is her? And how can she change herself back into a teenage girl? THE HOT CHICK is a wild and wacky gender-bending comedy everyone can enjoy -- no matter what sex you are.