Walking with Dinosaurs: The Movie
The gigantic voice talents of John Leguizamo and Justin Long lead you on a thrilling adventure about a young dinosaur named Patchi who must find his courage to lead the herd.
The gigantic voice talents of John Leguizamo (Ice Age) and Justin Long (Alvin and the Chipmunks) lead you on a thrilling prehistoric adventure the whole family will enjoy! In a time when dinosaurs rule the Earth, the smallest of the pack — a playful Pachyrhinosaurus named Patchi — must find his courage to become the leader of the herd...and a hero for the ages.