Timmy Time
Timmy – adorable he may be but he’s a little lamb with a lot to learn. He has just turned 3 (in sheep years) and being an 'only lamb in the Flock' he is used to getting his own way. Now for the first time Timmy is going to have to learn to get along with other little animals. Timmy is going to nursery school.
Being an 'only lamb in the Flock' Timmy has been used to getting his own way. Now for the first time Timmy is going to have to learn to get along with other little animals. Timmy is going to nursery! Self-willed and naughty, Timmy is going to have to learn how to share things with other youngsters and think about their feelings, not just his. Timmy is a gifted little footballer who needs to learn that it’s not enough to kick the ball, you have to pass it too. Harriet Heron and Osbourne Owl, who run the nursery are going to have their hands full, but Timmy gets it right in the end with a little help from his friends of the furry, feathery and spiky kind.