Lucky!
“Lucky!” is the compelling story of the ultimate underdog, Bernie Ecclestone, and his lifelong quest to turn the sport he loves, Formula One, from the dangerous pastime of rich amateurs into a global super-sport rivaled only by the Olympics and the Football World Cup. It is also the story of a fundamental conflict increasingly seen in all aspects of life: the balance between a pursuit and money.