American Night
Iván, a 24-year-old Uruguayan musician, could never imagine that a canceled flight would open the door to the most exciting night of his life. Forced to spend the night at a luxury hotel paid for by the airline, Iván casually crosses paths with a world-famous celebrity who is 20 years older than him. She is also at the hotel waiting for the flight to be rescheduled. Circumstances bring Iván and the celebrity together in a series of events at the hotel, where Iván is pulled into absurd, obscure, and highly entertaining situations — thanks in part to the celebrity's many secrets. In Iván, she finds the perfect companion to face her inner demons and free herself of the troubles that follow her everywhere she goes.