At Midnight
Alejandro's life is disrupted when actress Sophie Wilder stays at his hotel. To their surprise, they fall in love and begin meeting at midnight.
Alejandro is a hotel manager. Sophie is a movie star. He is focused on opening his own hotel. She is trying to concentrate on filming her new superhero movie. But she discovers that her co-star and boyfriend (Anders Holm) is cheating on her. Fate intervenes when the filming takes them to Alejandro's hotel in Mexico. Despite having completely different lives, Alejandro and Sophie begin to meet in secret... at midnight.