Talk & Interview
Mexican TV icons Adal Ramones and Adrián Uribe open up about their childhood dreams, family issues, and the high cost of fame in a soul-baring interview. As multitalented on-air personalities, their careers in front of the camera are known to millions of people, but neither has shared details of their humble beginnings, troubled relationships, and controversies…until now.
Mexican television icons Adal Ramones and Adrián Uribe sit down for a heartfelt conversation, but this time the camera is focused on them as they share stories that reveal just how similar their lives are. Adal opens up about his early love of art, and how he ultimately gave it up out of fear of failure. Adrián, for his part, looks back on a childhood full of hopes and dreams of pulling his family out of a difficult economic situation. Although fame, success and fortune has vastly changed their lives, all that is gold doesn’t always glitter, as the saying goes, and each has had to look inward as they come to terms with the effect their careers have had on them and the people they love.