In this Argentine comedy, Diego, Emilia, Richard and Betina are two couples who have shared a lifetime of friendship. They’re all in their 40s and professionally successful, but Richard and Betina have a secret: They’re dabbling in swinging. As Richard and Betina try to sell Diego and Emilia on their new hobby, the proposal awakens dormant passions... as well as plenty of self-doubt.