30 Nights With My Ex
At the request of his daughter, Turbo is reluctantly forced to open his doors for 30 days to his emotionally fragile and eccentric ex-wife, Loba, following a prolonged stay at a mental hospital. As old feelings reemerge, Turbo and Loba find themselves at the center of a perfect storm that could set them on an odyssey of rediscovery… or send them both back to the madhouse.