Haute Couture
As a senior atelier worker at La Maison Dior, Esther is working on her last haute couture collection before retiring. Esther decides to place her trust in Jade after she returns the handbag she had stolen from her. She takes Jade on as an apprentice, seeing it as an opportunity to pass on a handcraft job that she has always practiced for the love of the craft.