The Troubleshooter
Alex, 43, works as a tow truck driver in his mother’s garage. She wants him to take over, but responsibility isn’t his thing. One night, after helping a woman with car trouble, he ends up at her place—only to wake up the next morning alone… with her three kids. Suddenly, the man who avoids commitment faces the ultimate challenge: parenting.
Alex, 43, is not a man of many responsibilities. He works as a tow truck driver in the car repair garage run with an iron fist by his mother, Antoinette. She hopes he will someday take over the business, but Alex manages to consistently prove that he’s not up to the task. One day, he assists a woman whose car broke down and ends up spending the night at her place. The next morning, she is nowhere to be found, and Alex discovers he is alone... with three kids!