Apaches: Gang of Paris
Montmartre, 1900. A violent gang known as The Apaches is terrorizing the city. Determined to avenge her brother's murder, a young woman named Billie infiltrates the criminal gang responsible for his death. Her plan for revenge spirals out of control when she gets too close to the gang's leader.