Montmartre
Welcome to Montmartre, 1900. Céleste, a young French cancan dancer, agrees to be the first to perform nude at The Pink Elephant cabaret. The money allows her to hire a private investigator to find her brother and sister, who were separated and sold after their father was murdered when they were children.
Welcome to Montmartre, 1900. Céleste, a young French cancan dancer, agrees to be the first to perform nude at The Pink Elephant cabaret. The money allows her to hire a private investigator to find her brother and sister, who were separated and sold after their father was murdered when they were children. Twenty-four years later, she finally uncovers their whereabouts—but the assassin is still at large.
Céleste has only one obsession: to find her brother and sister, from whom she was separated.
Léon agrees that Céleste accompany him to Saint-Loup to investigate her father’s murder.
Léon realises that a corrupt colleague could be linked to the investigation into Céleste’s father.