L'amour, C'est Mieux a Deux
Michel, a romantic, dreams of the perfect encounter, just like it serendipitously happened for his parents and grandparents. Vincent, a serial seducer, adheres to the belief that men are ruled by the penis rather than the mind. But when the two childhood friends with totally opposing beliefs about women meet Angèle and Nathalie, they’ll soon discover the limits of their reasonings about romantic love and sex.